بسته
(0) کالا
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بخش های آکادمی فوتبال دُرفَک البرز
    فیلترها
    Preferences
    جستجو

    استادیوم هوشمند میلیارد دلاری در فوتبال | FCDORFAK

    استادیوم هوشمند میلیارد دلاری در فوتبال | FCDORFAK

    باشگاه تاتنهام هاتسپور سال هاست که تصمیمات پیشگامانه ای اتخاذ کرده و فناوری را بالاتر از سایر باشگاه های فوتبال قرار داده است. به عنوان مثال، یک بیانیه مطبوعاتی که تقریباً در سال 2018 مورد توجه قرار نگرفت و امروز اهمیت زیادی خواهد داشت: قرارداد حمایت مالی آن با eToro است. مانند دیگر تیم های لیگ برتر، امروز پرداخت به بیت کوین را پذیرفت. در آن سال، این ارز دیجیتال فقط یک ارزش بازار سهام جالب برای سرمایه گذاران متخصص بود. امروزه علیرغم فراز و نشیب هایی که دارد، دارایی شناخته شده جهانی است.

    مثال دیگر اتخاذ یک سیستم نظارت برای امکانات خود با فناوری IoT (اینترنت اشیا) بود. مصرف برق را به طور مداوم در روزهای مسابقه بررسی می کند، تجزیه و تحلیل و آمار تولید می کند. بر اساس این داده‌ها، عرضه انرژی به مناطقی از استادیوم‌ها منتقل می‌شود که بیشترین تقاضا را دارند.

    این باشگاه همچنین با بیان اینکه نمی تواند اتصال هواداران خود را از اینترنت در طول مسابقه قطع کند، پیشگام بود، در حالی که شبکه در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره همه است.

    این مشخصات زودهنگام، استادیوم تاتنهام هاتسپور را به ویژه جالب می کند، زیرا نمونه ای از استادیوم های هوشمند است. بسیاری از تصمیمات آن همان است که در حال حاضر در بازسازی استادیوم های نمادین گرفته می شود.

    یکی از مهم ترین تصمیمات، و تنها به لطف ساختن آن از ابتدا ممکن است، چیزی است که تا به حال فقط کلیساها و سالن های موسیقی داشته اند. شکل نماهای استادیوم و فضای داخلی آن به گونه ای طراحی شده است که به عنوان یک صفحه صدا عمل کند. یک بلندگو که نویز بیش از حد را در مناطق خاصی کاهش می دهد، صدا را دوباره توزیع می کند و به عنوان یک تقویت کننده عمل می کند. معماران به متخصصان کنسرت موسیقی مانند مشاوران گروه راک U2 متکی بودند. نتیجه این است که حتی با یک اشغال متوسط ​​در جایگاه ها، غرش جمعیت فضایی هیجان انگیز و هیجان انگیز ایجاد می کند.

    [خرید آنلاین توپ فوتبال و فوتسال با مناسب ترین قیمت]

    علاوه بر افکت صوتی، هدف سودآوری ورزشگاه در روزهای غیرمسابقه به ویژه برای رویدادهای موسیقی بود. این کاربری دوگانه هنوز توسعه نیافته است، اما در حال حاضر میزبان دو تورنمنت سالانه NFL آمریکایی است و اخیراً برای اولین بار میزبان یک روز بوکس شده است.

    روشی که آنها اتصال استادیوم را ایجاد کرده اند نیز می تواند به عنوان یک معیار عمل کند. زیرساخت اتصالات آن، که در معماری ادغام شده است، برای یک هدف دوگانه عمل می کند. این پوشش را در هر نقطه، بدون مناطق سایه دار فراهم می کند. و می توان آن را افزایش داد زیرا تجهیزات بیشتری برای فناوری های آینده مانند 6G مورد نیاز است. نیازی به شروع از صفر نیست.

    تاتنهام نمی خواست برای شبکه خود به یک شریک خارجی تکیه کند. آنها تصمیم گرفتند که تجهیزات خود را در اختیار داشته باشند تا مدیریت آن را به یک شرکت خارجی یا به کارکنان باشگاه در هر زمان معین واگذار کنند.

    همچنین یک زیرساخت یکپارچه برای همه کاربردها است. 1641 نقطه دسترسی Wi-Fi در زیر غرفه ها وجود دارد که اتصال طرفداران را تامین می کند. تصاویر دوربین های مدار بسته، نقاط فروش؛ 1800 صفحه نمایش؛ و هسته سرور استادیوم. این ادغام به مدیران تجربه هواداران اجازه می‌دهد تا پیشنهادات خاصی را در زمان واقعی در روز مسابقه ارائه دهند، مردم را به مناطق کمتر شلوغ هدایت کنند و شناسایی کنند که کدام محصولات محبوب‌تر هستند. کارکنان ورزشگاه نیز از طریق این شبکه و با استفاده از تلفن های خود بدون وسایل اضافی ارتباط برقرار می کنند. و تمام کلان داده های تولید شده در باشگاه باقی می ماند و برای بهبود مدیریت آن استفاده می شود.

    به لطف این استفاده گسترده از اتصال، یکی از نقاطی که استادیوم بهتر از آن بهره برداری می کند، اپلیکیشن آن است. این برای استفاده دوگانه طراحی شده است: برای تسهیل در روز مسابقه شرکت کنندگان و حفظ رابطه با طرفداران در طول سال. این بدون وابستگی به رسانه های اجتماعی است، اگرچه به آنها متکی است. در روز مسابقه، هوادار می تواند همه چیز را از این برنامه انجام دهد. پیشنهاد بلیط را همراه با پیشنهاد حمل و نقل دریافت کنید، بلیط بخرید و حمل و نقل را برای رسیدن به استادیوم رزرو کنید. از قبل یا از هر نقطه از غرفه ها غذا و نوشیدنی خود را بخرید و تحویل خود را در محل دلخواه رزرو کنید. و اطلاعاتی در مورد بازی، تیم، بازیکنان و پیشرفت مسابقه دریافت کنید. همه اینها با فناوری های بدون نقد و بدون تماس یکپارچه در همه فرآیندها.

    برای حفظ ارتباط با طرفداران، محتوای تولید شده برای این برنامه انحصاری است و در سایر شبکه های اجتماعی قابل مشاهده نیست. محتوا در آنجا تبلیغ می شود، اما پیوند مشاهده آن همیشه به برنامه منتهی می شود. هدف این است که از مزیت تعامل برای آوردن طرفداران به پلتفرم خود استفاده کنیم، بنابراین داده‌های استفاده از مشتری را به دست آوریم، که اکنون بیش از همیشه مرتبط است.

    نمایش عملکرد برنامه ورزشگاه تاتنهام هاتسپور:

     

    زمانی که کار بازسازی سالن های بزرگ فوتبال اروپا در چند سال آینده به پایان برسد، شاهد تکرار بسیاری از ویژگی های این قبیل خواهیم بود. همین کارشناسان مدیریت ورزشگاه توصیه می کنند که همه آنها در امکانات باشند و اصلاحاتی انجام شود که در صورت نبود آنها یکپارچه شود.

    عموم مردم تکامل یافته اند و بازی را به عنوان تجربه ای می دانند که تکنولوژی را نمی توان از آن جدا کرد: همه استادیوم ها باید هوشمند باشند. تاتنهام این ایده را به حد افراطی رسانده است که تا حدودی کل هزینه 1 میلیارد پوندی برای ساخت آن را توضیح می دهد. با این حال، رقم مهم ترین چیز نیست، بلکه مدل مدیریت است. به همان اندازه که فناوری در یک استادیوم هوشمند اهمیت دارد، استفاده از آن نیز پر اهمیت است. و از این حیث، تاتنهام هاتسپور نمونه ای برای پیروی است.

    باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

     

    ثبت نام در بهترین باشگاه و مدرسه فوتبال استان البرز و کرج FCDORFAK BEST SOCCER SCHOOL IN ALBORZ AND KARAJ

    نظر خود را وارد نمایید.